Belleamie – identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna dla nowo powstającej marki beauty. Belleamie to salon medycyny estetycznej, ale i własna linia kosmetyków. Zadaniem było zaprojektowanie atrakcyjnej i nowoczesnej identyfikacji, która w wysmak

30-lecie 5 SLO w Milanówku – projekt magazynu i identyfikacji

Z okazji 30-lecia 5 Społecznego Liceum Ogólnokształcącego w Mialnówku przygotowałam projekt, który obejmował: znak na obchodzy jubileuszu, layout i skład biuletynu okolicznościowego, zaproszenie oraz wykonałam

Instytut Boyma – identyfikacja wizualna

„Instytut Boyma to niezależny think tank zrzeszający ekspertów zajmujących się polityką, gospodarką i innowacjami w państwach rozwijających się, ze szczególnym uwzględnieniem Azji”.*   Naszym zadaniem

Kanapowcy – identyfikacja wizualna

Kalina Mróz, dziennikarka Gazety Wyborczej, prowadzi podcast o filmach i serialach „Kanapowcy”. Poprosiła nas o zaprojektowanie znaku, który będzie służył jako identyfikacja jej kanału na Spotify, YouTube,

Projekt i wykonanie murali dla Astrafox

W marcu miałyśmy przyjemność wykonać, według naszych własnych projektów, murale dla firmy Astrafox. Mieszcząca się na Ursynowie firma przeznaczyła na to, aż dwie ściany. W związku z faktem, że w nazwi

Przedsiębiorczość w sztuce – identyfikacja

Projekt stworzony na potrzeby promocji studium dla Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Grafiki miały ilustrować i zachęcać do udziału w programie edukującym na temat przedsiębiorczego wykorzystania umiejętnośc

Opakowanie dla kawy STOR

Zadaniem było przygotowanie atrakcyjnej formy opakowania kawy, dedykowanego dla warszawskiej kawiarni STOR. Dodatkowym walorem miały być niskie koszty produkcji, prostota wdrożenia oraz ekologiczność rozwiązania. Zaproponowany przez 

Opera Il Trespolo Turore – identyfikacja

Na początku 2018 roku przygotowałyśmy identyfikację wizualną dla przedsięwzięcia organizowanego przez Instytut Opery. Całość obejmowała zaprojektowanie plakatu, sesję zdjęciową solistów, ulotki, program, kampanię outdoor&#82

Creative City Concept – identyfikacja wizualna

Projekt koncepcji identyfikacji wizualnej dla showroom’u Creative City Concept. Projekt zakładał stworzenie logotypu dla showroom’u, który nawiązywał będzie do logo CCC. Został zaadaptowany na potrzeby wykorzystania

EUrope is our PLace

Projekt kampanii z okazji 15-lecia przystąpienia Polski do Unii Europejskiej przygotowany na potrzeby profili social media Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz na wydarzenia jubileuszowe. Naszym zadaniem było wymyślenie hasła przewodniego i

20-lecie Polski w NATO

Komunikacja social media dla Stałego Przedstawicielstwa RP przy NATO.   Naszym zadaniem było zaprojektowanie ciekawej formy graficznej prezentującej dane statystyczne dotyczące członkostwa Polski w NATO. Dodatkowym elementem każdej gr

Karty do gry dla Nationale Nederlanden

Design i ilustracje Maja Żurawiecka. Karty do gry dla dzieci i dorosłych dla Nationale Nederlanden. Gra wg. pomysłu Moniki Duch (Art Director) i Michała Krzyszkowskiego (Copywriter) stworzona na potrzeby promocji ubezpiec

Republic of human rights

W 2018 roku zostałyśmy po raz pierwszy zaproszone do współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych. Naszym zadaniem było przygotowanie notatnika upamiętniającego międzynarodowy konkurs plastyczny dla dzieci. MSZ zorganizo

Nasi klienci